Hari Membebel Sedunia 'Version Miss Balkhis'

Thursday, August 4, 2011

Ye..
Hari ini hari membebel sedunia..
Mangsa bebelan mestilah student-student ku...

Mana tak nya geram dengan kehadiran kelas yang semakin menurun sejak hari isnin, dengan tak bawa nota, tutorial tak siap, bebelan ku dilepaskan hari ini. Puasa tak puasa dah tak kira dah. 

Pesen aku ni jenis yang tak suka marah-marah. Tapi bila dah start je marah@bebel memang dah tak boleh nak berhenti.

 Bila tengok muka sorang-sorang kesian pulak. Kecut perut agaknya.

Tapi betul juga sebenarnya, kalau mak kita marah kalau kita buat salah, maksudnya mak kita sayangkan kita.

Macam juga cikgu, kalau diaorang tak membebel beri peringatan tak jadi kita macam hari ini kan.


-Miss Balkhis-


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...